Sicko...

Ja, nu är jag sjuk. Knarkar ibumetin, min bästa vän just nu...men idag lämnades iallafall uppsatsen och keywordsen till Once Were Warriors in, och jag var tom. nöjd med båda! Quelle surprise!

Hade bara en lektion idag, literature seminar. Jag var i samma grupp som en kille som bara har litteratur och heter...Petter(?) och Andreas från Bååååårlänge som är jätterolig. Vi får alltid så läskigt lång tid på oss att diskutera, vilket resulterar i att man pratar om boken i högst en kvart av halvtimmen/40 minuterna och lägger resterande tid på blajprat med en krypande känsla att Berit förväntar sig att vi ska åstadkomma en komplett och genialiskt fullständig analys som vi inte gjort. Nåväl. Vi pratade om nästa bok, Andreas' kommentar:
"Men har ni sett den, alltså? Rena Bert-texten...!" (dvs. stora bokstäver men fler sidor)
och
"Men vi är ju som kineserna...typ." (dvs. hard-working, over-acheivers and thinking about the future) Om det var bara just vi i vår grupp eller svenskar låter jag vara osagt. :)

Väl hemma har jag inte gjort ett bajs, bara betalat min svindyra 3-räkning. Det kostar 199 pix/månad PLUS SMS och samtalskostnader. So WHAT om jag ringer för 69 öre till andra 3-abonnenter, jag ringer ÄNDÅ inte för 200 spänn i månaden hur som helst. 3 är värdelöst, egentligen.
Sitter framför datorn i dubbla strumpor, dubbla pyjamasbyxor och tjocketröja ovanpå pyjamaströjan, samt med rinnig näsa och en scarf runt halsen. Mycket chict. Eh.
Tänkte se Ugly Betty ikväll, det ska vara roligt har jag hört. Snacka om dubbelmoral att Selma Hayek har producerat?! Det är tydligen baserat på en spansk såpa som heter "Betty la fea", men först måste den ju bli amerikaniserad för att få sändas i US and A.
Åh, jag längtar till helgen och Borat! Ja, också Tomas förstås ;)
Inatt sov jag like a baby, gick och la mig halv tio av pur utmattning. Tänkte göra detsamma ikväll, har ändå ingenting annat att göra och det går inget roligt på TV. Ack, ack, det är SÅ synd om mig som ni kanske förstår.

Det blir ändå en bild idag, på...SKURT! Och en...mops?



Och Tomas, eftersom jag inte får en hund, kan vi inte skaffa en sån här istället?


Hej, får jag bo hos er?

Pleeeeeeease? :)
Jaja. Nu ska jag...eh...nåt.
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Tomas

OH NO! Jag stavade Salma med E! Silly, SILLY me. Jaja. Ni vet att jag kan stava det nu iallafall.

Postat av: Suffe

Det står Tomas, men det är jag (it's mee, Sofiiia!)...

2006-11-07 @ 19:41:59
URL: http://zoleon.webblogg.se
Postat av: Sofia

Eftersom Sofia av någon anledning använder falskt namn tänker jag göra det också! MOahahaha! (Fast det är ju Tomas som skriver, dock)
Du vet väl att du kan ändra i texten även efter att du publicerat den? ;) Lite onödigt att kommentera det, tänkte jag :) Fast du är ju konstig, och det gillar jag med dig.
Och jag gillar dig även i rinnig näsa, dubbla strumpor, dubbla pyjamasbrallor och tredubbla cykelhjälmar och till och med en bajskorv som näsa (okej, nu överdrev jag), för att du är så söt! Vi ses till helgen!

2006-11-07 @ 20:15:15
URL: http://pluppfisk.webblogg.se
Postat av: Eliooon

Jag hade mer än gärna köpt min kurslitteratur, om bara jag vore miljonär eller att de sänkte priset till fem kronor per bok, max. Men det verkar inte som om det kommer ske inom snar framtid. Så jag får hålla till godo med bibliotekets exemplar :) Stackars dig som är sjuk, hoppas det blir bättre snart! Vilket datum var det du sa att du kom hem nu igen? Så man har något att se fram emot du vet ;) Krya på dig!

2006-11-07 @ 21:54:59
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Eliooon

Och du, han från Borlänge, fråga om han känner Mando Diao eller Sugarplum Fairy! :D

P.S. Jag är seriös!

2006-11-08 @ 12:45:19
URL: http://eliooon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback