Över ytan...

Allt vilande och sovande framför TVn måste ha gjort susen, för idag mår jag MYCKET bättre. Alltså, jag var ju inte döende eller så - I know a common cold when I see one, men man känner sig EXTRA låg när man är alldeles ensam hemma och enda sällskapet är ventilationsgubbar...värst är det under "talkshowstimmen" med bara Martha (för präktig!), Dr Phil (örk) och Tyra Banks (som beter sig som om hon vore Moder Teresa...) och INGENTING annat att göra. Usch.

Tack för alla kommentarer, de värmde. Speciellt Anna som tom erbjöd sig att köpa glass åt mig, hon och Jempan måste vara de bästa "svägerskorna" i världen! :) Tack! :)
Apropå Marklundare, jag ska ju till Piteå i helgen! Så roligt det ska bli, var längesen sist nu ju! Och det ska bli spännande att se alla förändringar! Och att spela spel, prata om smått och gott, samt kvällsfika. Det är bland det mysigaste jag vet, faktiskt. Vi har aldrig haft det i vår familj, men det borde vi sannerligen ta tag i! :)

Idag har varit en lång men bra dag. Onödig poetry-föreläsning, håla = jag, Maj och Amanda åkte hem till mig och gjorde kultur/åt, sen grammatik med PA, my love. Sen inom ICA Ålidhem och köpte 5(!) ICA-pizzor, Vegetarisk och Tomat&Mozzarella (muuums), glass (jag har fortfarande ont i halsen!), Läkerol Giants (salmiak, yum!) samt två stycken paket 16-bitars sushi till mig och Helena, som kommer hem till mig ikväll. Vi ska egentligen träffas på ICA halv sex och handla, men det fanns bara tre 16-bitarsförpackningar kvar så jag köpte två av dem till oss. Och så var jag duktig och inhandlade "Mitt Val - Kvinna"-vitamintabletter på Apoteket. Så att jag inte ska bli sjuk mer. Hoppas jag...

Åh, tänk att jag missar Fannys Sverigebesök! :/ Här har jag gnällt över att hon inte kommer hem till jul, och när hon väl gör det (iallafall nästan till jul), då är inte jag i Skåne!! Snacka om felplanering alltså! Nåväl, det hade varit otroligt kul att åka och hälsa på till våren/sommaren! :)

Ang. nyår är jag sjukt peppad över ett "gathering" med the ol' gang (det lät så queer att jag var tvungen), med eller utan Tomas. OK, det lät lite harsh, men han vet inte om han kommer än. Men man kan ju alltid hoppas! :) Är lite besviken över att han inte kunde komma och se kattisarna udner lovet, för då hade jag LÄTT fått en kattunge, så söta som de är! (och om jag inte berättar om deras bajsande och kissande under Charlottas säng, eller på hennes täcke) så kanske jag får det! ;)

Åh, det är SÅ skönt att jag mår bättre - gårdagen var verkligen seg. Och jag har sushi i kylen! MUMS...vi MÅSTE anordna sushi-party till jul, helt klart! Alla bekostar och hjälper till, men Rebecka håller i piskan. Har en känsla av att hon hade varit tillfreds med den rollen ;)
Här kommer en bild på Juanes, för Marias (och Elíns) skull! ;)


...Jag ser ingen röd tröja?!


...och en rysk(?) flodhäst:

Haha, guuud vad rolig han är!! (?)

Jaha, nu lägger jag på.
Adiós!
Over and Out!



Kommentarer
Postat av: Eliooon

Okej. För att klargöra -ÄNNU EN GÅNG- så är det inte latinos i allmänhet som jag gillar, bara Gael och Rodrigo. Okej?! :D Och du, jag köpte OCKSÅ Läkerol salmiak idag! Coolt va :P

Postat av: Dollface

What?!?!Var det inte hysteri i Umeå!?! Kan du inte kika inom HM och kolla efter klänningen till mig då? *ber snällt* Puss och kram!

2006-11-09 @ 20:58:09
URL: http://dollface.webblogg.se
Postat av: Tomas

Du är så välkommen på kvällsfika, redan imorron! :)
Som du vet är inte familjen särskilt samlad just den här helgen, men du hinner nog träffa alla... åtminstone piteåhalvan :)

Vi ses vid fyra imorrn! Jihoo!

2006-11-09 @ 22:34:07
Postat av: Betsy

Jag gillar bilden, I really do. Men... missförstod jag ett långsökt skämt någonstans... eller sjunger Juanes inte om "La camisa NEGRA"? Negra betyder svart, Sofia... roja betyder röd. Lärde inte Lotta dig någonting?? ;) Un besito!

2006-11-10 @ 14:04:11
Postat av: Eliooon

Gissa vad jag gjorde idag? Jag köpte en julklapp till dig :D Den är väldigt bra, if I may say so myself... Hihi :)

2006-11-10 @ 14:56:39
URL: http://eliooon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback