Manic Monday...

Neeej, dagen har varit helt okej :)
Helgen spenderades i Pite, vilket var underbart skönt och kul. Lördagen bjöd på Borat, vilket var en väldigt rolig och spetsig film. Lite mer än bara snusk och trams. Fast med snusk. :D

Gick upp tidigt och förberedde Irland-redovisningen samt gjorde översättningen. Sen stack jag till skolan och hade realia con Pat, lunch, översättning med PerArne och sist kultur med Katryn. Redovisningen gick bra, lite pinsamt men OK. Frågade på skoj om inte vår grupp (B) är bättre än grupp A, och Katryn svarade att vi var much more entertaining. Jag tror inte att hon ljög, våra redovisningar är alltid skitroliga.
Dagens citat kommer från Måns under hans och Joakims redovisning om New Zealand and Australia, som presenterades såhär "Well, we were going to talk about the digeridoo, the boomerang and rugby. Helena is not here and she was going to talk about digeridoo and boomerang, so me and Måns will talk about...eh...rugby."
Iallafall, vi skulle formera nån rugbyformation och blev indelade i två lag, och stod mittemot varandra. Måns ska försöka förklara vad det är vi ska göra: "OK, we're going to touch eachother now...but don't worry, it will be all right." Moah :)

Har en pizza i ugnen, ska käka den nu hade jag tänkt. Eller, så snart den är klar.
Have it so good!
Over and Out!

P.S. Elín, please tell me what it is?! :) Jag klurar fortfarande på din, jag... :P D.S.


...and one for the ladies...


P.S.S. Klantade mig ang. Juanes, vilket María så snällt påminde mig om. Jag tänkte att det var en röd tröja han sjöng om, silly silly me...sorry, perdon, escusame por favor! D.S.

Kommentarer
Postat av: Tomas

En pizzabulle i ungnen?
Borat var skojig ja! Och jag har ont i skallen och vet inte vad jag ska skriva, men vi kanske hörs senare. Annars får du ha det fina fisken!

2006-11-13 @ 18:00:48
Postat av: Eliooon

Kommentaren till den bilden på Borats hemsida är den bästa: "Me with american prostitutes. Government pay, is business trip"! :D Men visst var filmen sjukt rolig. Den där nakenbrottningen är bland det sjukaste jag sett :D Och nej, jag tänker inte avslöja vad det är jag har köpt... Jag vet en sak till som fortfarande är på planeringsstadiet som du också kommer att gilla :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback