Lite fler bilder...

...på Wham!
Förlåt, men jag var TVUNGEN.


Jag gillar George Michaels min...han har den där "I'm gonna get you"-blicken no woman can resist...
Men ser han inte lite plufsig ut?!


Georgieboy är sig inte riktigt lik...? Han påminner lite om en näsapa eller om nån av karaktärerna i Doktorn Kan Komma...



Andrew Ridgeley är sjukt lik Sylvester Stallone, och George är lik...någon annan.


Det här måste vara den finaste bilden jag sett.


Den här bilden får markera slutet på vår Wham!-odyssé. Och tur är väl det.

Nu ska jag sova.
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Haha, du har rätt, på tredje bilden har vi verkligen ett bra Stallone-bär. Jag tycker att George på den bilden ser ut litegrann som en bisarr blandning av Juliette Lewis och Marie Fredriksson.

2006-11-22 @ 11:14:03
Postat av: Dollface

Första bilden på George är såå en rip-off av Pince Charming's min i Shrek 2. Plus att det är lite troll-varning på örhänge i BÅDA öronen!

Postat av: Eliooon

...Erik är min homosexuelle kollega :D

2006-11-22 @ 22:35:10
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Eliooon

Det är fredag idag, innebär det att du är ledig då? Mitt minne säger det, men jag är inte säker på att jag kan lita på det... Men du, om jag hinner s ringer jag dig när jag har tränat! Kram på dä!

2006-11-24 @ 11:35:59
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Eliooon

Jag hann inte ringa innan jobbet, tyvärr. Jag hade gärna uppehållit dig under bussfärden, men vi får ta det en annan gång. Vi kan höras efter helgen, jag behöver inte ringa och störa nu =) Ha det så bra, kraam!

2006-11-24 @ 20:48:03
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Bio-Björn

"Juliette Lewis och Marie Fredriksson." HAHAHA, detta är verkligen homor på hög nivå! men jag kan ju inte göra annat än att hålla med tomas :P

2006-11-25 @ 23:23:37
Postat av: Eliooon

Du som inte har möjlighet att dagligen läsa SDS missade dagens höjdpunkt som gick att läsa på sidan två i B-delen. Jag citerar:
"MICHAEL VILL ÅTERFÖRENAS
Sångaren George Michael, som nyligen var i Köpenhamn för en spelning, har blivit så förtjust i turnélivet att han nu vill ge sig ut på en Whamturné. Wham var duon som George Michael slog igenom med. Problemet är bara att duons andre part, Andrew Ridgeley, ännu inte är tillfrågad.
-Jag har inte frågat honom ännu. Jag är för nervös. Jag skulle tycka att det vore jättekul, men jag vet inte om han skulle säga ja, sade George Michael till amerikansk press."
Vad tycker du Rocky, ska han slå slag i saken och fråga sin forne kollega? :P

2006-11-27 @ 14:31:34
URL: http://eliooon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback