Let it snow, let it snow and snow...

Nu är jag hemma i Umeå igen! Eller...jag var ju nyss hemma i Skåne? Jag har två hem, helt enkelt. :)
Här är snö och kallt, vilket är väldigt mysigt. Det var superroligt att träffa alla igen, no need saying egentligen men...har vinkat av Tompa vid bussen till Piteå i eftermiddags, och är nu mol allena. Men det är ganska skönt, iallafall just nu. Fråga mig om två veckor...

Åh, var ska jag börja?! So much fun, so much laughter...vi kan nöja oss med ett par målande citat:

"Hans pappa är meterolog och hans mamma kommer från Bangladesh"
 
- Elin om en kille från Spyken

"Jag kände hur mitt örhänge stoppade mig från att röra mig."
 - Sofia (dvs moi) då mina ringar hindrar mig från att vända på huvudet

"Däj"
 - Rebecka negerar och är förkyld samtidigt

"Om det är såhär det känns att vara bakfull, så undrar jag hur det känns att dö."
 - Varken jag eller Elin mådde speciellt bra dagen efter Västgöta...

Lyssnar på lite bra musik och letar roliga citat. Har tagit mig friheten att ändra min datorbakgrund på datorn från en fjällämmel till Wentan då Tomas inte är hemma, jag är så busig!
Enjoy ladies!


Den...gllöööadds....blicken...gfaklllla *drewling*

Förlåt, Tomas! ;)

Bra citat av de två kungarna av citat, Oscar Wilde...

If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwhise they'll kill you.

I can resist anything but temptation.

...och Sir Winston Churchill:

Although prepared for martyrdom, I prefer that it be postponed.

I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.

There is a terrible lot of lies going around the world, and the worst part of it is half of them are true.

This is not the end. It is not even the beginning. But it is, perhaps, the end of the beginning.

Nu pallar jag inte skriva mer. Men vi ses snart! Och innan dess hörs vi.
Peace!
Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Tompa

Haha, bra citat! Churchill är faktiskt lite av min idol, har alltid gillat honom. Att han ser ut som en seriehund gör ju inte saken sämre.

Men varför Wentan? Varför har du inte en posande bild på mig? (okej, jag erkänner, ganska skönt att slippa ;p)

Vi ses till helgen igen, honeybun!

Postat av: Therese

Hej gumman! Skönt att du kom välbehållen hem! Jag är ledsen att jag inte sa hejdå till dig, men jag var ganska borta om man äger så... =P Som tur är kommer du ju snart igen! Kramis!

2006-11-05 @ 10:00:18
Postat av: Eliooon

Ja, Calle är het när han stämmer sin gitarr.. Han hade gärna fått stämma min gitarr, if you know what I mean... :D

2006-11-05 @ 18:18:51
URL: http://eliooon.webblogg.se
Postat av: Anonym

Yeaaah, gullet, you just show me the love! (hur tror du att jag har smittat dig? was it the french kiss? :P)
Din stackare, men jag varnar dig, för mig var det ont i halsen en dag och nästa dag var det 40 graders FEBER! Och sedan var jag däcad i fem dagar. Idag är min rebound-dag.
Lycka till med uppsatsen, sugarpants!

2006-11-06 @ 13:42:21
Postat av: Dollface

Det var från mig, cherry-merry muffin.

2006-11-06 @ 13:43:09
URL: http://dollface.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback