Insomnia

Dumma Sofia. Var tvungen att läsa In The Skin of a Lion av Michael Ondaatje (ja, det var han som skrev The English Patient, du gissade rätt!!) tills imorgon, då jag ju inte läst något i helgen eftersom jag befann mig i Piteå.
Kom hem tre, hade ätit och sånt vid fyra och satte igång läsningen. Klockan fem satte jag klockan på halv sju och sov en stund, så att jag skulle kunna läsa 1½ timme innan Anna Pihl.
Efter omställning av alarmet, vaknade jag 20.00 och kollade på Anna Pihl, samt drack ett stort glas kaffe med mjölk och fruktsocker to stay awake/alive resten av kvällen. Läste ut mina 244 sidor, men nu kan jag inte sova. Har redan provat ut och lagt fram kläder tills imorgon, funderar på att kolla på Prison Break eller Sex and the City och somna framåt morgonen för att sedan, astrött, gå upp klockan tio och skriva keywords. Jag kan faktiskt sova imorgon efter IKSU...
Jaja. Så kan det alltså gå om man är dum i bollen.
Brände min partyhits-skiva idag till klassfesten som äger rum på fredag. Den är skitbra om jag får säga det själv, full med gamla godingar. Vad sägs om Upside Down med Diana Ross, Girls Just Wanna Have Fun, My Favourite Waste of Time, 99 Luftballons, Ice Ice Baby, Turtlesthemet och Power Rangers-themet, samt Var Ska Vi Sova Inatt remix. Party, party!

Roligaste sidan just nu:
http://www.knitemare.org/cats/
YOU MAKE KITTY SCARED är min personliga favorit, och den har faktiskt konkurrerat ut Wentan som bakgrundsbild på datorn...




Nu ska jag kolla Prison Break eller nåt sånt.
Sov gott ni som kan...
Over and Out!



P.S. Låt oss be till gudarna att Georgieboy drar mod till sig och frågar Andrew om en reunion...det vore den perfekta julklappen, helt klart!! D.S.

P.S.S. Får reda på om jag kommit in på första antagningen till logopedprogrammet mellan 11-16 december. Freakout!! D.S.

Kommentarer
Postat av: anna

Haha, vilken härlig sida! =) Du, så spännande att få besked.. Lycka till! Kram!

2006-11-28 @ 12:03:31
Postat av: Eliooon

Ja, vi får ju se till att isåfall få tag på biljetter till reunionturnén. Jag vill gärna stå längst fram, jag har hört att om man har riktig tur har man chans att få Georgies svettdroppar på sig när man står nära scenen! Hoppas :D

Postat av: Tomas

Haha, du har ju nästan skaffat dig sämre framförhållning än MIG, när du läser böckerna sådär sent på nätterna.
Och sådär blir det alltid, om man blir för inne i något för sent går det aldrig att somna. Då snurrar tankarna fast där, och så är det bara att ligga i sängen och vrida och vända. Nåja, tur på ett sätt, nu hinner du ikapp i PB lagom till att jag kommer tillbaka! ;)

Vi håller tummarna 11-16e då!

2006-11-28 @ 19:54:14
URL: http://pluppfisk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback