Hugh Jackman...

...är faktiskt snygg?!
Iallafall i The Prestige. Christian Bale var lite av en besvikelse med sin ASFULA dialekt. Typ Cockney. Och nej, det är inte sexigt. Scarlett var med iallafall. har hört att hon ska vara naken i sin nästa film, show it all so to speak. Ska bli...intressant?

Våra uppsatser är rättade och finns att hämta hos Gun Marie, ska kolla det imorgon. Några behövde tydligen skriva om sina....tänk om jag är ibland dem?! :|
Ska kolla realiaresultaten också...men det gick nog bra. Iallfall G.

På MÅNDAG kommer jag. Och jag längtar hem. Och efter julen. Och efter familjen, katterna och kompisarna. Och så kommer Tomas efter den 3/1. Hoppas jag. Annars...!!

Här kommer lite sexy pictures på Hugh Jackman. Enjoy!


Jag fångar bollen...!! BRÄND!



Du har nåt i ögat...ska jag ta bort det?


"Hon ba' å ja' ba'..."



Det var nåt jag skulle säga...men jag glömde bort det.

That's all for today, kids.
Over and Out!





Kommentarer
Postat av: Eliooon

Haha, det finns nog INGET som slår dina bildtexter! :D

Postat av: Tomas

Klart att du klarade uppsatsen. Pistolmarie kan väl bara inte underkänna dig, med tanke på hur bra (svårt? :P) du hade skrivit på engelska!

Scarlett ja, det är ju inte helt fel. Ytterligare kommentar överflödig.

Jag SKA komma på vem Hugge är lik. Jag SKA det bara. Morr.

2006-12-15 @ 00:32:59
URL: http://pluppfisk.webblogg.se
Postat av: Anna

Är han inte lite lik Dylan i 90210?... Ha det så bra nu - GOD JUL! (och kramar!!)

2006-12-18 @ 17:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback